مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-25فناوري

70درصد تجهیزات مخابراتی زاهدان تخریب و به سرقت رفته اند


سرپرست شرکت مخابرات منطقه سیستان وبلوچستان گفت: 70درصد منصوباتی که مخابرات طی 45 سال گذشته ایجاد کرده بود طی سال های گذشته تخریب و یا به سرقت رفته که این مهمترین عامل قطعی مکرر تلفن ثابت در زاهدان است.

- سرقت و تخریب منصوبات مخابراتی عامل قطعی تلفن ثابت در زاهدان 70درصد تجهیزات مخابراتی زاهدان تخریب و به سرقت رفته اند ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شرکت مخابرات منطقه سیستان وبلوچستان گفت: 70درصد منصوباتی که مخابرات طی 45 سال گذشته ایجاد کرده بود طی سال های گذشته تخریب و یا به سرقت رفته که این مهمترین عامل قطعی مکرر تلفن ثابت در زاهدان است.

محمد حسین عیدی زاده امروز شنبه افزود: در پی مطالبه جدی سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان نسبت به قطعی مکرر خطوط تلفن همراه در شهرستان زاهدان و برخی نقاط استان، باید گفت که متاسفانه این امر ناشی از اقدامات سارقان است که خسارت های هنگفت و جبران ناپذیری را نیز به این شرکت وارد کرده اند و مخابرات بیشترین ضرر را متحمل شده است.

وی افزود: سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد تجهیزات مخابراتی زاهدان تخریب و به سرقت رفته اند

70درصد تجهیزات مخابراتی زاهدان تخریب و به سرقت رفته اند