مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-25فرهنگي

توجه به محیط زیست دغدغه نمایش «زنده بود»


کارگردان و نویسنده نمایش خیابانی «زنده بود» گفت: توجه به محیط زیست، معضل خشکی زاینده رود و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست دغدغه نمایش «زنده بود» است.

- اصفهان - کارگردان و نویسنده نمایش خیابانی زنده بود گفت: توجه به محیط زیست، معضل خشکی زاینده رود و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست دغدغه نمایش زنده بود است.

فرامرز غلامیان در گفت وگو با خبرنگار مهر پیرامون حضور این نمایش در جشنواره خندستان، اظهار داشت: توجه به محیط زیست، معضل خشکی زاینده رود و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست دغدغه نمایش زنده بود است.

فرامرز غلامیان که از 18 سالگی فعالیت هنری خود در عرصه تئاتر را آغاز کرده است و 22 سال سابقه کار هنری را در کارنامه دارد، افزود: نمایش خیابانی زنده بود بیست و پنجمین اثر تولیدی من بشمار می رود که موضوع نمایش به خشکی زاینده رود و موجودات زنده ای که در زاینده رود زندگی می کردند و بر اثر خشکسالی اتفاقات ناگواری برای آنها رخ می دهد و زندگی شان روبه مرگ است، می پردازد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه داستان آب به زاینده رود باز می شود، تصریح کرد: موضوع نمایش به محیط زیست و خشکی آب زاینده رود اشاره دارد و به محیط زیست و نریختن زباله در زاینده رود خشک توجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به محیط زیست دغدغه نمایش «زنده بود»

توجه به محیط زیست دغدغه نمایش «زنده بود»