مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-25اقتصادي

زیرساخت های گردشگری در قروه توسعه یابد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شهرستان قروه به عنوان دروازه ورودی استان دارای قابلیت ها و ظرفیت های متنوع تاریخی، - ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شهرستان قروه به عنوان دروازه ورودی استان دارای قابلیت ها و ظرفیت های متنوع تاریخی، فرهنگی و گردشگری بی نظیری است.

منصور مهرزاد امروز (6اسفند) با حضور در شهرستان قروه ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود در این شهرستان با بیان اینکه شهرستان قروه دارای ظرفیت خوبی از نظر تاریخی، گردشگری و طبیعی است، اظهار کرد: با بسترسازی مناسب می توانیم اقدامات خوبی را در راستای رونق صنعت توریسم این شهرستان انجام دهیم.

وی عنوان کرد: شهرستان قروه به عنوان دروازه ورودی استان دارای قابلیت ها و ظرفیت های متنوع تاریخی، فرهنگی و گردشگری بی نظیری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: چشمه باباگرگر، دریاچه سراب، حمام قصلان و پل فرهادآباد از جمله جاذبه های توریستی متعدد و طبیعی این شهرستان هستند که همواره مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می گیرند.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با خدمات دهی مناسب و شایسته بتوانیم در تمامی ابعاد، شهر قروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری در قروه توسعه یابد

زیرساخت های گردشگری در قروه توسعه یابد