مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-25سياسي

بررسی اهمیت کریدور حمل و نقل آسیا و اروپا در ترکمنستان


در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه ترکمنستان، چشم انداز پروژه های حمل و نقل که آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می کند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، موسسه روابط بین الملل وزارت امور خارجه در عشق آباد با برگزاری کنفرانس علمی و عملی و بررسی پتانسیل پروژه های حمل و نقل و ترانزیتی آسیا به اروپا، نقش ترکمنستان در این طرح ها را بررسی کرد.

در این نشست سخنرانانی از دانشگاه ها و مؤسسات علمی مختلف و همچنین شرکت سهامی مرکز حمل و نقل و لجستیک ترکمنستان که به طور مستقیم در تحقق فرصت های این کشور در این زمینه نقش دارد، شرکت کردند.

بر اساس برنامه، نمایندگان شرکت های حمل و نقل و لجستیک با دانشجویان وزارت امور خارجه که در رشته دیپلماسی حمل و نقل تحصیل می کنند، دیدار کردند و مشاوره گرفتند.

به طور متقابل نیز کارمندان شرکت های خصوصی به دانشجویان کمک می کنند تا پیچیدگی های کسب و کار خود را بهتر درک کنند و نکات مفیدی را به اشتراک بگذارند.

در چارچوب کنفرانس به مزیت های کریدورهای حمل و نقلی که از خاک ترکمنستان می گذرد اشاره شد و به راهبرد این کشور برای استفاده از ظرفیت های ترانزیتی و همچنین نقش دیپلماسی حمل و نقل در حل مسائل مبرم اقتصادی-اجتماعی توجه ویژه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اهمیت کریدور حمل و نقل آسیا و اروپا در ترکمنستان

بررسی اهمیت کریدور حمل و نقل آسیا و اروپا در ترکمنستان