مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-25سياسي

جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند


فرماندار میامی بابیان اینکه ایثارگران با انتقال تجربیات خود بهترین الگو برای مسئولان حاضر و نسل جدید باشند، گفت: جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری بعد از ظهر شنبه در آیین تکریم از جانبازان دفاع مقدس شهرستان میامی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر ضمن بیان اینکه نسل جدید دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکردند و برای جلوگیری از هرگونه تحریف در تاریخ انقلاب می بایست با دلاوری و جانبازی جوانان آن دوران آشنا شوند، ابراز داشت: جانبازان، ایثارگران و پاسداران بهترین الگو برای نسل جدید محسوب می شوند که می بایست پیام شهدا به نسل امروز انتقال دهند.

وی ضمن بیان اینکه پیشرفت امروز کشور را مدیون نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، افزود: امروز در عصر حاضر نیز می بایست برای تداوم پیشرفت های ایران این فرهنگ در سرلوحه کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه جانبازان، پاسداران و ایثارگران می توانند یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند، ابراز داشت: این افراد می توانند تجربیات خود را به خوبی و درستی به نسل جدید انتقال دهند و پیشنهاد می شود تا نشست با جوانان در دستور کار واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند

جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند