مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-25اقتصادي

بزهکاران یقه سفید در اولویت مبارزه با قاچاق ارز قرار گیرند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت:بزهکاران یقه سفید باید در اولویت مبارزه قاطع با قاچاق ارز قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در حوزه قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تأثیر مخرب گسترش پدیده قاچاق در امر تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال، اظهار کرد: ایفای نقش و سهم همه دستگاه هایی دخیل در جدیت در مبارزه لازم و ضروری است.

وی با انتقاد از برخی سیاست های ارزی غلط و ناکارآمد بانک مرکزی و سو تدابیر مدیریتی دولتی گذشته افزود: در الگوی پیشگیری و مبارزه با قاچاق در کشور باید عزم جدی بر این باشد که عمل قاچاقچی کاملاً برخلاف صرفه و همراه با خطر باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه بزهکاران یقه سفید باید در اولویت مبارزه قاطع با قاچاق ارز قرار گیرند، گفت: اقدامات بزهکارانه یقه سفیدها، به دلیل برخورداری از توان و استعداد بزهکاری بسیار زیاد، میزان سازگاری و قابلیت اجتماعی آنان، لحاظ ظاهر آراسته و وجاهت عمومی و تلاش برای نفوذ، آثار شوم بیشتری بر ابعاد ساختاری جامعه به ویژه بعد اقتصادی داشته و تا مدت ها سایه می افکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزهکاران یقه سفید در اولویت مبارزه با قاچاق ارز قرار گیرند

بزهکاران یقه سفید در اولویت مبارزه با قاچاق ارز قرار گیرند