مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-25دانش

کمک جهاد دانشگاهی برای تامین نیازهای درمانی و توانبخشی جانبازان


در بازدید رییس جهاد دانشگاهی از مرکز توانبخشی آسایشگاه جانبازان ثارالله، بر کمک واحدهای پزشکی این نهاد در زمینه درمانی و توانبخشی به جانبازان این مرکز تاکید شد.

- در بازدید رییس جهاد دانشگاهی از مرکز توانبخشی آسایشگاه جانبازان ثارالله مطرح شد؛ کمک جهاد دانشگاهی برای تامین نیازهای درمانی و توانبخشی جانبازان در بازدید رییس جهاد دانشگاهی از مرکز توانبخشی آسایشگاه جانبازان ثارالله، بر کمک واحدهای پزشکی این نهاد در زمینه درمانی و توانبخشی به جانبازان این مرکز تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز و تکریم مقام جانباز با همراهی دکتر حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس؛ دکتر محمدمحسن غفوریان، معاون آموزش و کارآفرینی؛ دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد این نهاد، با حضور در مرکز توانبخشی ثارالله با جانبازان این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.

رییس جهاد دانشگاهی در این بازدید با اشاره به اینکه نگهداری از جانبازان کار بزرگی است، گفت: جهاددانشگاهی که مولود انقلاب است در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فنی و مهندسی کارهای خوبی انجام داده است و در تلاش هستیم تا تفاهم نامه ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک جهاد دانشگاهی برای تامین نیازهای درمانی و توانبخشی جانبازان

کمک جهاد دانشگاهی برای تامین نیازهای درمانی و توانبخشی جانبازان