مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-25سياسي

فعالیت 178 مرکز نیکوکاری در قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 178 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعالیت می کنند که کمک های مردمی را جمع آوری و به دست نیازمندان می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همت امانی بیان کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی به مردم است امام این فرایند بر محور خدمت رسانی مردمی باید اجرا شود تا به نتیجه شایسته برسد.

وی ادامه داد: در واقع کمیته امداد امام (ره) پیوند دهنده مطمئن و موثق برای اقشار مختلف مردم نیکوکار است تا نیازمند واقعی را بشناسند و نیت های خود را با کمک هایشان در هدف صحیح و درست اجرایی کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در این رویکرد با همه اقشار و موسسه ها و مراکز مختلف که دغدغه خدمت رسانی به محرومان را دارند، همکاری دارد از این رو برای خود رقیبی ندیده و همه فعالان این عرصه را همکار و همراه می داند.

وی افزود: از این رو با مؤسسه های خیریه و گروه های مختلف جهادی و مردمی همکاری و تعامل داریم چراکه هدف ارتقای وضعیت اجتماعی و اقتصادی نیازمند است و برای این امر لازم است همکاری و مشارکت مردمی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 178 مرکز نیکوکاری در قزوین

فعالیت 178 مرکز نیکوکاری در قزوین