مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-25اجتماعي

ساماندهی ترافیک خیابان حبیب اله / تردد در اطراف ستاد ترخیص خودرو روان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری  دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد حسین کریمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به ستاد ترخیص خودرو وهمچنین وجود مراکزی مانند مرکز تعویض پلاک موتور، - معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 گفت: با اجرای طرح های ترافیکی، تردد شهروندان در خیابان حبیب اله محدوده ستاد ترخیص خودرو روان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری  دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد حسین کریمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به ستاد ترخیص خودرو وهمچنین وجود مراکزی مانند مرکز تعویض پلاک موتور، مرکز پسماند و تفکیک زباله وموتورسنگین، ایستگاه آتش نشانی و.

علاوه بر مشکلات ترافیکی، حوادث رانندگی را نیز در محدوده خیابان حبیب اله موجب شده است.

وی تداخل حرکتی در ورودی ها و خروجی های خیابان را ازجمله عوامل تاثیرگذار در کاهش ایمنی آن برشمرد و گفت: پس از انجام مطالعات کارشناسی، طرح اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان در خیابان حبیب اللهی تصویب شد.

کریمی افزود: در این طرح ضمن تغییراتی در ورودی ها و خروجی؛ های خیابان حبیب اله، برای ساماندهی ترافیکی و کاهش حوادث محل دوربرگردان فعلی جابه؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ترافیک خیابان حبیب اله / تردد در اطراف ستاد ترخیص خودرو روان می شود

ساماندهی ترافیک خیابان حبیب اله / تردد در اطراف ستاد ترخیص خودرو روان می شود