مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-25اقتصادي

نظارت بازار برای رسیدن کالاها به دست مصرف کننده الزامی است


رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: باید بررسی شود تا کالاهای عرضه شده در بازار به دست مصرف کننده برسد و نظارت و پایش آن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد محمدپور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اظهار اینکه پلیس در کنار همه سازمان ها برای کمک و یاری فعالیت می کند، افزود: پلیس اقتصادی بر اساس نیاز جامعه فعالیت می کند و در مسائل اقتصادی ورود می کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در پلیس اقتصادی بر این است که براساس اهداف و وظیفه مندی که داریم در حوزه های اقتصادی اقدام کنیم، گفت: باید پیش بینی، پیشگیری، کنترل و نظارت در حوزه کاری خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکسری قوانین است که باید در بازار رعایت شود و اگر قانون در سازمان ها و نهادها وجود دارد باید آن را عملیاتی کنیم زیرا کنترل بازار امر مهم و حیاتی است و باید بررسی کنیم کالاهایی که وارد بازار شد آیا به صورت منطقی و درست به دست مصرف کننده می رسد یا خیر؟ سرهنگ محمدپور یادآور شد: در شهرستان ها پلیس امنیت اقتصادی نداریم ولی اعلام می کنم هر شهرستان اعلام کند و با بنده تماس بگیرند بلافاصله تأمین نیرو خواهم کرد.

رعیت پناه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: امسال هم با کمک همه همکاران، این پیچ سخت تنظیم بازار را به خوبی پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بازار برای رسیدن کالاها به دست مصرف کننده الزامی است

نظارت بازار برای رسیدن کالاها به دست مصرف کننده الزامی است