مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-25پزشكي

استاندار خراسان رضوی خواستار تفویض اختیار حوزه غذا و دارو به این استان شد


استاندار خراسان رضوی پیگیری سریع و مجدانه تفویض برخی از اختیارات سازمان غذا و دارو به استان به منظور حل و فصل موانع و مشکلات اقتصادی بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد اظهار کرد: لازم است تعدادی از مدیران دست اندرکار به صورت جمعی نزد وزیر بهداشت رفته و تفویض اختیار در خصوص ثبت و صدور پروانه های دارویی، بازرسی های فنی و انجام آزمایش های تخصصی و همچنین تمدید پروانه صدور مجوز فعالیت یا صدور پروانه مسوول فنی را به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری کنند.

 استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: از اساس با تفویض و واگذاری اختیارات به دستگاه های اجرایی استان در امور مختلف موافق و قائل به این مهم هستیم که باید سیاستها در مرکز کشور متمرکز شود اما اجرای آن غیرمتمرکز باشد چون خیلی از مشکلات مدیریتی در سطح کشور ناشی از این امر است که اختیارات در پایتخت متمرکز شده و دستگاه های اجرایی استانی نمی توانند به موقع و سریع و منطبق بر اقتضائات استانی تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی که از سال گذشته در استان آغاز شده است گفت: در این راستا تاکید شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی خواستار تفویض اختیار حوزه غذا و دارو به این استان شد

استاندار خراسان رضوی خواستار تفویض اختیار حوزه غذا و دارو به این استان شد