مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-25سياسي

سمنان زودتر از هر سال به استقبال سفرهای نوروزی رفت


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از پذیرش مسافران نوروزی از 10 اسفندماه در این استان خبر داد و از مسافران و زوار حضرت ثامن(ع) خواست از 45 روستای هدف گردشگری در این استان دیدن کنند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از پذیرش مسافران نوروزی از 10 اسفندماه در این استان خبر داد و از مسافران و زوار حضرت ثامن(ع) خواست از 45 روستای هدف گردشگری در این استان دیدن کنند.

امیر کرم زاده 6اسفندماه بااعلام این خبر اظهار کرد: تابلوهای راهنما برای 45 روستای هدف گردشگری استان سمنان در مسیر جاده ای و خصوصا مسیر پرتردد حرم تا حرم و تهران-سمنان-مشهد نصب خواهد شد.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به اینکه دهیاری های روستاهای هدف گردشگری در ارتباط با ستاد خدمات سفر هستند از مسافران و زوار عبوری از استان خواست: به منظور پیشگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده حین سفر که از مهمترین دلایل بروز تصادفات هستند، در حین عبور از استان و یا در سفر به این استان تاریخی از امکانات رفاهی و تفریحی فراهم شده در این روستا استفاده کنند.

وی بااشاره به آغاز زودتر سفرهای پایانی سال به دلیل همزمانی نیمه دوم تعطیلات با ماه مبارک رمضان تاکید کرد: کلیه اماکن تاریخی، فرهنگی و مساجد، زائرسراها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان زودتر از هر سال به استقبال سفرهای نوروزی رفت

سمنان زودتر از هر سال به استقبال سفرهای نوروزی رفت