مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-25اقتصادي

پیشرفت 62 درصدی پروژه پتروپالایش دهلران


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تاکنون پروژه بزرگ ان جی ال پتروپالایش دهلران پیشرفت فیزیکی 62 درصدی داشته و 180 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای آن هزینه شده است.

- رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پروژه ان جی ال پتروپالایش دهلران هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 62 درصدی برخوردار است.

وی افزود: 545 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای اجرا پروژه ان جی ال پتروپالایش دهلران تعیین شده که تاکنون 180 میلیون دلار آن پرداخت شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با راه اندازی این پروژه ضمن جلوگیری از هدر رفت حدود 67 میلیون فوت مکعب گازهای سرچاهی چاه های A3 ، A2 منطقه چشمه خوش که از حدود 25 سال پیش در حال سوختن و هدر رفت است، بخشی از خوراک واحد الفین ایلام تامین خواهد کرد.

محمد رحیمی گفت:  فاز اول این پروژه سال آینده به مدار تولید خواهد رسید و ارزش سالانه محصولات آن 400 میلیون دلار برآورد می شود.

وی در پایان گفت: هم اکنون برای 2 هزار و 869 نفر اشتغال ایجاد کرده است که 772 نفر از این تعداد تنها در سال جاری به این پروژه بزرگ صنعتی اضافه شده اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 62 درصدی پروژه پتروپالایش دهلران

پیشرفت 62 درصدی پروژه پتروپالایش دهلران