مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-25اجتماعي

لزوم بهسازی جاده های لرستان


ضروری است با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و شروع مسافرت های نوروزی سریعاً نسبت به بهسازی جاده ها با اولویت جاده های ترانزیتی و پر تردد اقدام و تلاش مضاعف صورت گیرد.

- ایسنا/لرستان دادستان کل لرستان گفت: ضروری است با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و شروع مسافرت های نوروزی سریعاً نسبت به بهسازی جاده ها با اولویت جاده های ترانزیتی و پر تردد اقدام و تلاش مضاعف صورت گیرد.

سعید رازانی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در خصوص احصاء نواقص جاده ­ای، بهسازی آسفالت، لکه گیری، خط کشی و تأمین روشنایی و رفع خاموشی های محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: مجموعه راهداری استان تلاش خود بر آراستگی و ایمن سازی جاده ها از جمله بهسازی و لکه گیری جاده ها، علی ­الخصوص جاده ترانزیتی و نقاط حادثه خیز با قید فوریت متمرکز کندتا تغییرات چشمگیری را در این زمینه شاهد باشیم.

وی گفت: متأسفانه در سطح جاده ترانزیت و پر ترافیک در بسیاری از نقاط آسفالت تخریب شده و چاله ها در دست اندازهای بسیار بزرگی به وجود آمده که علاوه بر خسارت به اتومبیل های مسافرین، وقوع تصادفات ناگوار نیز دور از انتظار نیست و گاهاً رانندگان برای نیافتادن در چاله ها و دست اندازهای مذکور یا به صورت مارپیچ حرکت کرده یا ترمزهای ناگهانی کرده یا با سرعت بسیار کم حرکت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهسازی جاده های لرستان

لزوم بهسازی جاده های لرستان