مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-25سياسي

قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه تشکیل می شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرآن امید و بالندگی را در جامعه ترویج می دهد، گفت: قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان با محوریت دستگاه های فرهنگی در کرمانشاه تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طیب صحرایی ظهر شنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان جامعه قاریان استان و مدیران دستگاه های فرهنگی استان کرمانشاه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی و تبلیغی باید نسبت به انجام وظایف خود در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در استان تلاش بیشتری و مؤثری کنند.

وی افزود: برای ترویج و گسترش امور قرآنی در جامعه باید یک پیوست رسانه ای قوی در ابعاد مختلف با نگاه تبیینی شکل بگیرد و این موضوع هم برای خانواده ها تبیین شود که زندگی زیبا و خانواده خوب در گرو توجه به دستورات و برنامه های قرآن است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز وظیفه مدیران و مسئولین دمیدن روح امید در جامعه است، تصریح کرد: قرآن امید و بالندگی را در جامعه ترویج می دهد بنابراین لازم است مدیران فرهنگی در امورات مربوط به جامعه قرآنی در استان پیشگام و پیشقدم باشند و با یک کار جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه تشکیل می شود

قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه تشکیل می شود