مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-25فناوري

پهنای باند مصرفی ملایری ها 18 گیگابایت است


رییس اداره مخابرات ملایر از افزایش 16 برابری پهنای باند مصرفی استان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون شهرستان ملایر دارای پهنای باند 40 گیگابایت است که از این میزان به طور متوسط در حوزه تلفن ثابت و همراه 18 گیگابایت مصرفی این شهرستان است.

- ایسنا/همدان رییس اداره مخابرات ملایر از افزایش 16 برابری پهنای باند مصرفی استان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون شهرستان ملایر دارای پهنای باند 40 گیگابایت است که از این میزان به طور متوسط در حوزه تلفن ثابت و همراه 18 گیگابایت مصرفی این شهرستان است.

وحید غلامی شنبه 6 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته به علت همه گیری کرونا، تقاضای مردم برای استفاده از اینترنت و خدمات غیرحضوری برخی دستگاه های اجرایی افزایش یافت، اظهار کرد: این اتفاق تلنگری به شبکه دیتای استان همدان و شهرستان وارد کرد.

غلامی تاکید کرد: با توجه به عصر ارتباطات و تکنولوژی و استفاده هر چه بیشتر از خدمات غیرحضوری، توسعه فیبرنوری به ویژه اجرای طرح FTTH را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم سرعت اینترنت را تا 100 مگابایت به مردم ارائه دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دارای تلفن ثابت هستند، اظهار کرد: در حال حاضر از 27 هزار مشترک اینترنت پرسرعت در سطح شهرستان، 5000 مشترک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند مصرفی ملایری ها 18 گیگابایت است

پهنای باند مصرفی ملایری ها 18 گیگابایت است