مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-25حوادث

کلاهبرداری 600 میلیاردی با وعده سرمایه گذاری در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری کلاهبردار 600 میلیارد ریالی در شهرستان ملایر با تلاش هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری کلاهبردار 600 میلیارد ریالی در شهرستان ملایر با تلاش هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر، گفت: به دنبال کسب گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی کلاهبردار که با استفاده از اعتمادسازی سوژه های خود و با وعده سرمایه گذاری در بازار موفق شده سرمایه بسیاری از افراد را از طریق فریب و کلاهبرداری به نفع خود تصاحب کند و دارای پرونده های مختلف قضایی و حقوقی بود، ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی شد، ادامه داد: ماموران در این ارتباط در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 600 میلیارد ریال از چندین نفر کرده بود را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: شهروندان همیشه قبل از هر گونه فعالیت اقتصادی با افراد ناشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 600 میلیاردی با وعده سرمایه گذاری در ملایر

کلاهبرداری 600 میلیاردی با وعده سرمایه گذاری در ملایر