مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-25اجتماعي

طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها درشیراز آغاز خواهد شد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آغاز کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها از نیمه اسفند ماه و شناسایی خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی شه دوست شیرازی با اشاره به اجرایی شدن طرح کنترل معاینه فنی گفت: این اقدام در واقع مقدمه ای برای اجرای طرح محدوده کم آلاینده ( LEZ) خواهد بود و تا 20 فروردین ماه 1402 در مرحله ارشادی قرار دارد و ضروری است که رانندگان هرچه سریعتر اقدام به اخذ معاینه فنی کنند تا مشمول جریمه نشوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در بیان جزییات این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و پس از تایید پلیس راهور، گزینه ثبت تخلف خودروها شناسایی و پیامک مراجعه به معاینه فنی برای خودروهای متخلف ارسال می گردد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شواری اسلامی شهر شیراز از 20 فروردین ماه 1402 نیز خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر بررسی و توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

شه دوست شیرازی ابراز داشت: این کنترل هوشمند توسط دوربین های کنترل ترافیک و با هدف کاهش آلایندگی و ارتقا سطح سلامت و ایمنی شهروندان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها درشیراز آغاز خواهد شد

طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها درشیراز آغاز خواهد شد