مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-25اقتصادي

همکاری شهرداری تهران با وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز جلسه قرارگاه امنیت غذایی به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، - تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران در زمینه تعامل سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی و شهردار تهران امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز جلسه قرارگاه امنیت غذایی به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، معاونین وزیر، روسای سازمان ها، مسوولان ذی ربط در وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

در این جلسه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بر نقش شهرداری تهران و میادین میوه و تره بار در تنظیم قیمت کالا ها در بازار تاکید کرد.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته میادین میوه و تره بار شهرداری و حوزه های ذی ربط در وزارت جهاد کشاورزی ارتباط خوبی با هم داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری تهران با وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت بازار

همکاری شهرداری تهران با وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت بازار