مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-25اقتصادي

ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان با همکاری شهرداری تهران


اجرای تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی و امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری نقش مهمی در خدمات دهی به مردم دارد و شهرداری تهران هم نقش پررنگ تری در پایتخت دارد.

وی افزود: در حال حاضر در حوزه تأمین نیازها و کالاهای اساسی، میادین میوه و تره بار لنگرگاه تأمین و تعیین قیمت ها هستند و در حال توسعه اند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: با نگاه مثبت شهرداری تهران، میادین میوه و تره بار و فروشگاه شهروند، این مشارکت و تعامل نزدیک می تواند تأمین کالاهای اساسی را در سازمان تعاون روستایی و در روستاهای کشور رقم بزند تا کالاها بدون واسطه در فروشگاه ها عرضه شود.

وی ادامه داد: اجرای تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد، همچنین می توانیم از ظرفیت های شهرداری تهران در مدیریت شهری استفاده کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: مفاد تفاهم نامه از امروز اجرایی خواهد شد، تعامل وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران در دولت سیزدهم بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان با همکاری شهرداری تهران

ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان با همکاری شهرداری تهران