مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-25دانش

دانشگاه ایلام ظرفیت بالایی برای جذب دانشجویان بین المللی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی، نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام و هیئت مشاوره امور دانشجویی کشور عراق با عنوان «راهبردهای آموزش دانشجویان بین الملل» در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

- در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی، نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام و هیئت مشاوره امور دانشجویی کشور عراق با عنوان راهبردهای آموزش دانشجویان بین الملل در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی، نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام و هیئت مشاوره امور دانشجویی کشور عراق با عنوان راهبردهای آموزش دانشجویان بین الملل در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

علی محمدی رییس دانشگاه ایلام، در این نشست با بیان اینکه توسعه همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه های کشور دوست و برادر عراق در اولویت برنامه های دانشگاه ایلام، قرار دارد، اظهار داشت: ایران و عراق به واسطه ی فرهنگ، تاریخ و اعتقادات مشترک، یک ملت محسوب می شوند و پیوند دهنده ی عمیق این مناسبات هم، مقبره امامان معصوم علیهم اسلام در دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ایلام ظرفیت بالایی برای جذب دانشجویان بین المللی دارد

دانشگاه ایلام ظرفیت بالایی برای جذب دانشجویان بین المللی دارد