مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-25حوادث

دستگیری و بازداشت متهم 300میلیارد ریالی پرونده کلاهبرداری شهرستان نقده


رییس کل دادگستری استان از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان نقده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی دادگستری استان آذربایجان غربی دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان  نقده خبر داد و اظهار داشت : متهم با تاسیس شرکت صوری و موهوم در شهرستان نقده  و جمع آوری وجوه نقد از شهروندان با وعده پرداخت سودهای کلان و انتصاب خود به برخی مسئولان شهری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

وی افزود: این متهم  به طرز ماهرانه با اغفال و غریب شهروندان اموال آنها را از دستشان خارج می نمود که توانسته بود بالغ بر 300میلیارد ریال وجوه نقد مردم را به چنگ آورد.

رییس کل دادگستری استان افزود با هماهنگی اداره اطلاعات و دادگستری کل استان پرونده تشکیل و متهم در یکی از استانها دستگیر و با  قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی در پایان خطاب به مردم توصیه ای نمود و بیان داشت از همه مردم عزیز وبزرگوار می خواهیم بدون تحقیق و تفحص در مورد افراد اموال خود را به راحتی در اختیار این مجرمین و کلاهبرداران قرار ندهند و توصیه های قضایی و انتظامی را کاملا جدی بگیرند چرا که کلاهبرداران از سادگی و اغفال شهروندان سوء استفاده می کنند و اموال آنها را می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و بازداشت متهم 300میلیارد ریالی پرونده کلاهبرداری شهرستان نقده

دستگیری و بازداشت متهم 300میلیارد ریالی پرونده کلاهبرداری شهرستان نقده