مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-25ورزشي

کُشتی قم طلایی شد


مسابقات کشوری کشتی فرنگی جام «شهید محمد معصومیان» با حضور 110 ورزشکار برگزار شد که تیم قم توانست با کسب 6 مدال طلا بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها بایستد.

- هادی علیایی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کشوری جام شهید محمد معصومیان ، طی سخنانی بیان کرد: این دوره از رقابت ها با حضور 110 کشتی گیر در قالب 8 تیم از سراسر کشور در رده سنی نوجوانان روز چهارم و پنجم اسفندماه به میزبانی استان قم در خانه کشتی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: استان قم در این مسابقات در قالب 2 تیم حضور پیدا کرد که خوشبختانه به لطف خدا و تلاش بسیار کشتی گیرانمان موفق شدیم در پایان با کسب 6 مدال طلا و 215 امتیاز صدر جدول این رقابت ها را به خود اختصاص دهیم.

  رییس هیات کشتی قم تصریح کرد: حسین قادری در وزن 45 کیلوگرم، محمدجواد ابوطالبی در وزن 51 کیلوگرم، امیراحسان شکرپور در وزن 55 کیلوگرم، ابوالفضل شیری در وزن 60 کیلوگرم و محمدامین فلاح زاده در وزن 92 کیلوگرم 6 فرنگی کار قمی بودند که موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شدند، روح الله میکاییلی به عنوان سرمربی، مهدی مرادحاصلی و میلاد اسکندری به عنوان مربی مسئولیت تیم را به عهده داشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کُشتی قم طلایی شد

کُشتی قم طلایی شد