مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-25سياسي

سپاه با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است


فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اراک گفت: سپاه با برخورداری از بصیرت دینی، زمینه اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

- اراک- فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اراک گفت: سپاه با برخورداری از بصیرت دینی، زمینه اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر محمد صادقیان عصر شنبه در مرکز آموزشی پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) اظهار داشت: میلاد خجسته اسوه ایثار و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده نشان از ادامه مسیر مکتب امام حسین (ع) توسط پاسداران دلاور است که با توکل بر خدا، معنویت، ولایتمداری، تقوا و بصیرت این مسیر را در نهاد مقدس سپاه ادامه می دهند.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ارزشمند است که به برکت انقلاب اسلامی و محصول تفکر حضرت امام خمینی (ره) در کشور جاری شده، گفت: امروز هر فردی که برای استقلال و امنیت کشور تلاش می کند یا به مردم در عرصه های مختلف خدمت می کند، پاسدار است و به برکت وجود نهاد مردمی و انقلابی سپاه، فرهنگ پاسداری در بخش های مختلف کشور جاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است

سپاه با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است