مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:502023-02-25دانش

رویداد ملی عصر امید در استان بوشهر برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: رویداد ملی عصر امید با مشارکت 100 شرکت از سراسر کشور در منطقه پارس جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سروش حیدری سنگستانی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 40 سالگی خود را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: این مرکز آموزش عالی در ساختار خود تحولاتی ایجاد کرده و به یک بلوغ رسیده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به سمت بستر سازی برای اشتغال زایی و دانش بنیان در حال حرکت است، گفت: طرح تحول و تعالی یک سند رسمی پنج ساله است که اجرای مفاد آن با جدیت دنبال می شود تا بر اساس چشم انداز این سند به یک دانشگاه برتر در منطقه و جهان تبدیل شویم.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری بر اساس معنویات مقام معظم رهبری رویداد ملی به نام عصر امید در تهران با حضور سه هزار شرکت فناور و دانش بنیان برگزار شد که در ادامه این فرایند دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با مشارکت 100 شرکت از سراسر کشور این رویداد را در منطقه پارس جنوبی عسلویه برگزار خواهد کرد.

حیدری سنگستانی از حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم افتتاحیه این رویداد خبر داد و اضافه کرد: رویداد ملی عصر امید از روز دوشنبه هفته جاری به مدت سه روز دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی عصر امید در استان بوشهر برگزار می شود

رویداد ملی عصر امید در استان بوشهر برگزار می شود