مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:502023-02-25سياسي

سپاه نظام را از خطر و توطئه مصون می دارد


سپاه پاسداران مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنگان ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز به همه پاسداران، رشادت ها و ایثارگری های پاسداران در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در مورد اقدام رییس جمهور بی خرد آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده اند.

فرماندار کنگان بیان کرد: سپاه با این پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش فنی، امروز به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

حضور موثر سپاه در همه عرصه ها امام جمعه کنگان هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از زحمات سبزپوشان سپاه در همه جوانب تشکر کرد و تلاش های آنها را قابل تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نظام را از خطر و توطئه مصون می دارد

سپاه نظام را از خطر و توطئه مصون می دارد