مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-25سياسي

اعطای مدال و جایزه علمی هرمزی به دانشمند برجسته هرمزگانی در اسفند ماه


رییس بنیاد علمی تحقیقاتی هرمزی از اعطای مدال و جایزه علمی هرمزی به دانشمند برجسته هرمزگانی در اسفند ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یاسین پرموته رییس بنیاد علمی تحقیقاتی هرمزی عصر امروز با بیان اینکه علم و دانش از دیرباز در توسعه تمدن ها و پیشرفت ملت ها نقش ویژه ای داشته و در دو دهه اخیر مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر مساله علم و دانش و فناوری دارند برنامه ای برای تقدیر از پژوهشگری که بیشترین تاثیرگذاری علمی را در  سالیان اخیر داشته اند، داریم.

  وی گفت: برای انتخاب برنده مدال  علمی هرمزی در سال 1401 ماههاست که فعالیت های علمی پژوهشگران و محققان هرمزگانی توسط هیات داوران در حال بررسی  است که انشالله  به زودی به جمع بندی نهایی می رسیم و نتیجه در مراسمی بصورت رسمی اعلام می گردد و از پژوهشگر برتر تا پایان سال توسط مسئولین استانی تقدیر می شود.

پرموته اظهار داشت: این برنامه با ابتکار بنیاد علمی تحقیقاتی هرمزی و دانشگاه پیام نور هرمزگان اجرا می شود و در دومین دوره نیز دانشگاه پیام نور همکاری ویژه ای کرده است.

رییس بنیاد علمی تحقیقاتی هرمزی با اشاره به اینکه آثار فاخر علمی و پژوهشی بسیاری از محققین در این دوره بررسی شده است، خاطر نشان کرد: در دوره قبل دکتر علی عامری سیاهویی از پژوهشگران برتر استان بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدال و جایزه علمی هرمزی به دانشمند برجسته هرمزگانی در اسفند ماه

اعطای مدال و جایزه علمی هرمزی به دانشمند برجسته هرمزگانی در اسفند ماه