مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-25اقتصادي

مصوبات شیفت دوم از اولین روز بررسی بودجه 1402


مجوز به بانک مرکزی برای فروش ارز/ تعیین عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر/ مجوز به بانک های دولتی برای فروش اموال مازاد خود و .

- .

از جمله مصوبات جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) ششم اسفند 1401، شیفت دوم از اولین روز از بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 در مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در این گزارش بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از امروز(شنبه) ششم اسفند1401، وارد بررسی گزارش شور دوم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در سه شیفت شدند و بررسی های خود را از رسیدگی به بخش های درآمدی بودجه آغاز کردند و سپس وارد بررسی بخش های هزینه ای می شوند.

در جلسه علنی بعد ازظهر امروز مجتبی یوسفی با طرح پیشنهاد حذف درآمدی بند الحاقی 6 تبصره یک لایحه بودجه، توضیح داد: تاکید ما بر این است که بانک مرکزی باید مدیریت بازار ارز را در دست بگیرد و اگر بانک مرکزی قصد دارد برای تامین ارز کالاهای اساسی و حمایت از تولید کننده و یا تامین ارز دارو در بازار دخالت کند ما نباید دست آن را ببندیم.

اگر ما امروز به این مصوبه که در کمیسیون تلفیق اضافه شده رای دهیم به نوعی دست بانک مرکزی را می بندیم آنگاه فردا نیز حق اعتراض نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شیفت دوم از اولین روز بررسی بودجه 1402

مصوبات شیفت دوم از اولین روز بررسی بودجه 1402