مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:402023-02-25ورزشي

«شمس آذر قزوین» همچنان یکه تاز لیگ آزادگان


در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در بازی های هفته بیست وسوم تیم شمس آذر قزوین در ادامه روند شکست ناپذیری در خانه، برابر فجر شهید سپاسی شیراز به برتری رسید.

- ایسنا/قزوین در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در بازی های هفته بیست وسوم تیم شمس آذر قزوین در ادامه روند شکست ناپذیری در خانه، برابر فجر شهید سپاسی شیراز به برتری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمس آذری ها که با هدایت سعید دقیقی از روی سکو، برابر شاگردان مهدی رجب زاده صف آرایی کردند تواستند ضمن برد سه بر یک برابر فجر سپاسی، ضمن کسب سه امتیاز خانگی و رسیدن به امتیاز 48، اختلاف امتیازات خود با سایپای رده دومی را در عدد 11 نگه داشت و یک گام دیگر تا رسیدن به لیگ برتر نزدیک تر شد.

فرشید طالبی، مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم جوان فجر در شرایط سختی است و در این چند بازی با تیم های بالانشین مصاف داشتیم.

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف و قدرت تیم شمس آذر آنالیز و کار کرده بودیم، اما امروز شمس آذر بازی خوبی ارائه داد.

مربی تیم فوتبال فجر افزود: 18 بازیکن تیم ما تغییر داشت و بازی با بازیکنان جوان در این فصل نقاط حسن و قوت زیادی داشت ضمن اینکه اجرای تفکر سرمربی در تیم به طور قطع زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شمس آذر قزوین» همچنان یکه تاز لیگ آزادگان

«شمس آذر قزوین» همچنان یکه تاز لیگ آزادگان