مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:152023-02-25پزشكي

تکمیل بیمارستان عنبرآباد همچنان منتظر اعتبار


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیشرفت فیزیکی بیمارستان عنبرآباد را 40 درصد اعلام کرد که تکمیل فاز اول آن به صورت جدی در دستور کار است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیشرفت فیزیکی بیمارستان عنبرآباد را 40 درصد اعلام کرد که تکمیل فاز اول آن به صورت جدی در دستور کار است.

دکتر علی اصغر خیرخواه عصر امروز ششم اسفندماه در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی بیمارستان عنبرآباد با اشاره به ضرورت تکمیل این مرکز درمانی گفت: بیمارستان عنبرآباد با مساحت حدود 11 هزار و 600 مترمربع و با 120 تختخواب در حال ساخت است که تکمیل آن از نیازهای مُبرم بشمار می آید و جزء مطالبات مردم نیز است.

وی احداث و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز را در راستای ارائه خدمات سلامت از ضروریات این حوزه در کنار تامین نیروی انسانی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر پروژه های بهداشتی، ساخت بیمارستان جدید در شهرهای جیرفت و کهنوج و همچنین ساخت بیمارستان عنبرآباد در حال انجام است.

خیرخواه با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات لازم ساخت و ساز بیمارستان عنبرآباد روند جدی تری گرفته است، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 40 درصد است و پیگیری لازم برای تسریع روند تکمیل و تجهیز به ویژه جذب اعتبار مصوب سفر ریاست جمهور در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان عنبرآباد همچنان منتظر اعتبار

تکمیل بیمارستان عنبرآباد همچنان منتظر اعتبار