مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:202023-02-25اقتصادي

سامانه توزیع هوشمند گوشت مرغ در استان سمنان راه اندازی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از راه اندازی سامانه توزیع هوشمند گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح تأمین امنیت غذایی پایدار است.

- محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه استان سمنان به دلیل همجواری و نیاز مازاد بر مصرف یکی از مناطق تأمین کننده گوشت مرغ پایتخت معرفی شده است، ابراز داشت: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی همه استان های همجوار تهران می بایست در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته و سامانه هوشمند توزیع گوشت مرغ را راه اندازی کنند.

وی ضمن بیان اینکه راه اندازی این سامانه برای استان سمنان نیز در دستور کار است، افزود: هدف اصلی طرح تأمین امنیت غذایی پایدار است و می کوشد تا مدیریت یکپارچه گردش محصول گوشت مرغ را اعمال کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه راه اندازی این سامانه طی دو مرحله خواهد بود، ابراز داشت: طی مرحله نخست کشتارگاه و اتحادیه و تعاونی ها عملیاتی و عوامل توزیع در این سامانه لینک خواهند شد و تحویل مرغ زنده به کشتارگاه ها و از کشتارگاه ها به عوامل توزیع برای تعاونی ها در حال انجام است.

قاسمی ضمن تاکید بر اینکه توزیع گوشت مرغ و فراورده های پروتیینی برای استان تهران در دست اقدام است، در ادامه تصریح کرد: بخش دوم سامانه شامل توزیع مرغ از مباشرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه توزیع هوشمند گوشت مرغ در استان سمنان راه اندازی می شود

سامانه توزیع هوشمند گوشت مرغ در استان سمنان راه اندازی می شود