مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:552023-02-25حوادث

87 محکوم متواری در مازندران دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از دستگیری 87 محکوم متواری در اجرای طرح های عملیاتی پلیس پیشگیری در پنج شهرستان استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید محسن جعفری افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری در دستور کار مأموران پلیس پیشگیری در دستور کار فرماندهان انتظامی شهرستان های بهشهر، جویبار، عباس آباد، قائمشهر و نوشهر قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اسنتان مازندران تصریح کرد: این طرح با کارشناسی و احصای مناطق جرم خیز و نقاط آلوده، با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس در شهرستان های مورد نظر به مدت یک روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این طرح ضمن برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش و غیره 87 محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری 20 سارق و 17 عامل افیونی در این عملیات نیز خبر داد و بیان کرد: در اجرای این طرح 25 فقره سرقت و بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی اظهار کرد: در این طرح 12 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و تخلفات حادثه ساز توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 محکوم متواری در مازندران دستگیر شدند

87 محکوم متواری در مازندران دستگیر شدند