مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:502023-02-25اقتصادي

منگستائو درپی ارتقای تعاملات تجاری با مازندران است


معاون استاندار منگستائو قزاقستان خواستار ارتقای تعاملات تجاری و بازرگانی با استان مازندران شدد و گفت: این دو استان توانمندی های بالایی در حوزه های مختلف دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قانات قولژانوف شامگاه شنبه در نشست با معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات کشاورزی قزاقستان به ایران و از جمله مازندران صادر می شود، گفت: می توانیم در زمینه خدمات نفتی و صنایع مرتبط با حوزه انرژی و صنایع کشاورزی و شیلاتی از طریق تولیدکنندگان مازندران صنایع خود را در قزاقستان ارتقا دهیم.

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران نیزبا اشاره به ظرفیت های اقتصادی و تولیدی و زیربنایی استان مازندران، گفت: این استان با تولید سالانه 75 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، شیلاتی سهم بسزایی در تأمین امنیت غذایی کشور ایفا می کند و در 14 محصول کشاورزی مازندران رتبه اول کشور را دارا است.

وی افزود: مازندران با برخورداری از سه فرودگاه، سه بندر و خطوط ریلی و سه محور ترانزیتی دارای شاخصه های ویژه ای در توسعه مراودات اقتصادی با استان های ایران و کشورهای همسایه حوزه دریای خزر نیز ایفا می کند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به قرارگیری این استان در مسیر کریدور شمال جنوب و خلیج فارس، افزود: موقعیت منحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منگستائو درپی ارتقای تعاملات تجاری با مازندران است

منگستائو درپی ارتقای تعاملات تجاری با مازندران است