مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:502023-02-25اقتصادي

نظارت 1065 بازرس بر مراکز خدمات دهنده به مسافران نوروزی گلستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هزار و 65 نفر از بازرسان و ناظران دستگاه های نظارتی و مردمی گلستان بر مراکز خدمات دهنده به مسافران نوروزی نظارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درویشعلی حسن زاده شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس دستورالعمل های صادره، هزار و 65 نفر از نیروهای بازرس و ناظر دستگاه های نظارتی و خدمات رسان با همکاری و مشارکت، همیاران بازرسی قرارگاه شهیدامانی، اتحادیه ها، انجمن های حمایت مصرف کنندگان جوامع و اتحادیه های گردشگری بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی گلستان در ایام نوروز نظارت می کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری جلسات هماهنگی خبرداد و گفت: اقدامات نظارتی انجام شده در قالب برگزاری گشت های نظارتی تخصصی و همچنین جلسه های مشترک ستاد و کمیته نظارت وتنظیم بازار با حضور تیم های مختلف در شیفت های صبح، عصر و حسب موردشبانه به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی و جوامع گردشگری و مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و غیره است.

حسن زاده افزود: اعضای کمیته نظارت و تنظیم بازار شامل ادارات کل صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دامپزشکی، غله و خدمات بازرگانی، استاندارد فرودگاه ها، راه آهن شمال شرق، ورزش و جوانان و پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 1065 بازرس بر مراکز خدمات دهنده به مسافران نوروزی گلستان

نظارت 1065 بازرس بر مراکز خدمات دهنده به مسافران نوروزی گلستان