مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:552023-02-25اقتصادي

طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گلستان اجرا می شود


سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402 در گلستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر کرامتی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402 به همت بیش از 15 دستگاه اجرایی و نظارتی و با مشارکت انجمن ها، اتحادیه ها و جوامع صنفی و گردشگری از اسفند ماه سال جاری در گلستان به اجرا در می آید.

سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این طرح نظارتی ویژه با مشارکت دستگاه های نظارتی و اجرایی و خدمات رسان دولتی و همچنین همراهی و همکاری بازرسی ونظارت اتاق اصناف، بسیج اصناف، همیاران بازرسی قرارگاه شهید امانی، انجمن های صنفی و خدماتی، جوامع گردشگری و اقامتی و پذیرایی، حمل و نقل، انجمن های حمایت مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی، مراکز گردشگری، اقامتی و پذیرایی و همچنین ارائه کننده کالا و خدمات اجرا می شود.

کرامتی گفت: اقدامات موثر نظارتی به منظور افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران و مردم استان و همچنین جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و ارائه خدمات مناسب از نظر کمی و کیفی و جلوگیری از هر گونه کمبود کالا و خدمات توسط دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گلستان اجرا می شود

طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گلستان اجرا می شود