مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:012023-02-25سياسي

10 کاندیدای منتخب تصدی جایگاه شهردار رشت مشخص شدند


رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه همکارانی که در برخی جلسات نبودند فیلم نطق کاندیداها را از طریق روابط عمومی ببینند، گفت: فردا نسبت به انتخاب 10 کاندیدای منتخب برای تصدی شهردار رشت اقدام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امشب در آخرین روز از بررسی رزومه افراد کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت در ساختمان شورای شهر با تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: شورای ششم طی چند هفته اخیر روزهای پر کار و پر تلاشی را به واسطه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1402 شهرداری سپری و در حال حاضر نیز مشغول بررسی رزومه افراد کاندیدای احراز پست شهردار رشت است و از این بابت از تمامی همکاران شورایی به ویژه پرسنل شورای رشت که طی این مدت ساعت های طولانی پس از اتمام ساعت کار اداری نیز در ساختمان شورا حضور دارند تشکر می کنم.

  وی با مخاطب قرار دادن کاندیدای حاضر در این جلسه افزود: در این دوره شاهد ارائه برنامه افراد با سبقه فعالیتی خوب و چشمگیر بودیم و امیدواریم به حول الهی بتوانیم با تعامل و همدلی بهترین گزینه را برای این جایگاه انتخاب کنیم.

  ماندگار کردن گردشگران در رشت پس از سخنان رییس شورا، شاهرخ رضایی فر کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با قدر دانی از عملکرد شورای رشت در بررسی رزومه داوطلبین این جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کاندیدای منتخب تصدی جایگاه شهردار رشت مشخص شدند

10 کاندیدای منتخب تصدی جایگاه شهردار رشت مشخص شدند