مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:052023-02-25سياسي

تا بازگشت کامل آرامش به مردم خوی قرارگاه ملی جهادگران در کنار مردم است


فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ی خوی گفت: بحث پخت غذا و تامین امنیت در مناطق زلزله زده ی خوی از جمله خدمت رسانی های بسیج سازندگی و گروه های جهادی است و قرارگاه ملی جهادگران در خوی تا بازگشت آرامش .

- علی حیرانی مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت خدمت رسانی به مناطق زلزله زده ی خوی اظهار داشت: بسیج سازندگی با عبور از مرحله ی امداد رسانی اکنون در مرحله ی آواربرداری قرار دارد.

حیرانی با اشاره به این که روزانه 150 نفر از نیروهای این نهاد در سطح شهرستان خوی مستقر هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، گروه های جهادی حاضر در منطقه با تخلیه لوازم منزل و ساختمانی، در حال آماده سازی این مناطق تخریب شده به منظور ورود به مرحله ی آواربرداری هستند.

وی افزود: در حال حاضر در سه روستای قوروق، امام کندی، شیرین کندی با استفاده از ماشین آلات سنگین گروه 53 مهندس رزم نیروی زمینی سپاه و با همکاری موسسه ی امین، موسسه ی عمران و اجتماعی بسیج و خود بسیج سازندگی در حال آواربرداری هستیم.

مسوول بسیج سازندگی آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان هفته شاهد اتمام آواربرداری سه روستای مذکور خواهیم بود و وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا بازگشت کامل آرامش به مردم خوی قرارگاه ملی جهادگران در کنار مردم است

تا بازگشت کامل آرامش به مردم خوی قرارگاه ملی جهادگران در کنار مردم است