مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:102023-02-25سياسي

دشمنان درصدد تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند


مشاور سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه باید قدردان شهدا که جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی فدا کردند باشیم، گفت: دشمنان در صدد تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رضا محمدی نیا در مراسم نخستین سالگرد درگذشت سردار براتعلی انگوتی از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان جنوب غرب کشور که در تالار سکینه کرج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در صدد تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.

وی افزود: جنگ گسترده و بزرگی بعد از انقلاب ر ما تحمیل شد و این جنگ ها همچنان در حال تداوم است.

سردار محمدی نیا با بیان اینکه جنگ حدود 11 سال طول کشید، ادامه داد: جنگ بر علیه ایران حتی بعد از قطعنامه 598 ادامه یافت و یکی از اهداف این جنگ تجزیه طلبی بود.

وی با بیان اینکه بیش 36 کشور فعال در جنگ بر علیه ایران اسلامی شرکت کردند، گفت: در آن شرایط نیمی از کشور همه روزه مورد بمباران و تهاجم موشک های دشمن بود و پنج استان کشور تقریباً در اشغال گروهک های تجزیه طلب و کومله و دموکرات بود و سه استان رسماً در اشغال آنها بود.

مشاور سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه حضور مقتدرانه جوانان و خانواده ها سبب شد که یک وجب از خاک کشور اشغال نشود، گفت: در پایان جام ایران با اقتدار قطعنامه را پذیرفت و جنگ پایان یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان درصدد تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند

دشمنان درصدد تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند