مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 01:502023-02-25حوادث

جدال با آتش در ساختمان ناایمن 153؛ آژیرها برای که به صدا در می آیند؟


باز هم داستان حریق یک ساختمان و شهادت آتش نشان، باز هم داستان اخطارهای بی نتیجه و فک پلمب های مبهم و باز هم داستان بی پایان ساختمان های ناایمن تهران! - جدال با آتش در ساختمان ناایمن 153؛ آژیرها برای که به صدا در می آیند؟ باز هم داستان حریق یک ساختمان و شهادت آتش نشان، باز هم داستان اخطارهای بی نتیجه و فک پلمب های مبهم و باز هم داستان بی پایان ساختمان های ناایمن تهران! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 95 پلاسکو سوخت و خاکستر شد و مرگ شماری از آتشنشانان و شهروندان در این حادثه، خاطره تلخی را برای نه تنها تهرانی ها بلکه برای ایرانیان رقم زد.

پلاسکو سوخت و بعد از آن همه مسئولان به یاد ساختمان های ناایمن و میزان ایمن بودن ساختمانهای بلندمرتبه افتادند و جلسات و کمیته های مختلفی در این راستا شکل گرفت اما بعد از مدتی نتایج جلسات به کمدها رفت و از آن همه تلاش برای ایمنی ساختمان های کلانشهر تهران، تنها چند ساختمان از جمله آلومینیوم ایمن شد و ایمن سازی مابقی ساختمانها مشمول گذشت زمان شده و به فراموشی سپرده شد.

درحالی پلاسکو می توانست راه گشا و زمینه ساز یک اتفاق ملی در عرصه بهبود ایمنی شهر باشد که نشد! ایمن سازی ساختمان ها به فراموشی سپرده شد تا اینکه حادثه متروپل در آبادان رخ داد، ساختمانی در حال ساخت که بنا به دلایل مختلف ناایمن بود و فرو ریخت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال با آتش در ساختمان ناایمن 153؛ آژیرها برای که به صدا در می آیند؟

جدال با آتش در ساختمان ناایمن 153؛ آژیرها برای که به صدا در می آیند؟