مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 04:252023-02-26سياسي

پیش بینی فرمانداری مشهد برای اسکان 600 هزار زائر در نوروز


اقامت و اسکان زائران را به گونه ای طراحی کردیم که بتوانیم 600 هزار نفر را در اقامتگاه های رسمی، غیررسمی و اضطراری اقامت دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: اقامت و اسکان زائران را به گونه ای طراحی کردیم که بتوانیم 600 هزار نفر را در اقامتگاه های رسمی، غیررسمی و اضطراری اقامت دهیم.

محسن داوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات پیش رو برای ایام نوروز اظهار کرد: ما از سال گذشته که قرارگاه خدمات سفر را ایجاد کردیم آن را تعطیل نکردیم و جلسات به صورت مستمر برگزار می شود.

12 کارگروه که ذیل 4 کمیته توسط 4 معاون مدیریت می شود، هر 10 روز یک بار جلسات قرارگاه را برگزار و به صورت مستمر گزارش کار ارائه می کنند.

وی افزود: نمایندگان این 12 کارگروه به صورت 24 ساعته در محل قرارگاه واقع در خیابان امام رضا(ع) روبروی مهدیه مستقر هستند.

یک شماره 5 رقمی نیز اختصاص دادیم که 24 ساعته به زائران پاسخگو هستند و زائران را به صورت تلفنی، حضوری و از طریق فضای مجازی راهنمایی می کنند.

از ابتدای اسفند ماه این قرارگاه و همه کارگروه ها را نیز به صورت آزمایشی فعال کردیم، عملیات اجرایی نیز از 15 اسفند شروع خواهد شد.

داوری با بیان اینکه اقامت و اسکان زائران را به گونه ای طراحی کردیم که بتوانیم 600 هزار نفر را در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی و اضطراری اقامت دهیم، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فرمانداری مشهد برای اسکان 600 هزار زائر در نوروز

پیش بینی فرمانداری مشهد برای اسکان 600 هزار زائر در نوروز