مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:402023-02-26سياسي

بیستمین مسابقات ملی مهارت با حضور 28 استان در گلستان برگزار می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات با حضور 28 استان از تاریخ 12 تا 18 اسفندماه به میزبانی گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حمزه سرایلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور در قالب مسابقات ملی مهارت در رشته های فناوری اطلاعات از تاریخ 12 تا 16 اسفند با حضور 28 استان کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت اموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش های مهارتی، تبیین اهمیت و نقش ان در توسعه اقتصاد، ترغیب مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در توسعه آموزش های مهارتی، ظرفیت سازی در بین بنگاه های اقتصادی، مشارکت حداکثری آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، صنایع و صنوف در این رویداد، رشد انگیزه های اجتماعی برای کسب مهارت، افزایش بهره وری آموزش های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلیو دانشگاهی با چشم انداز بسترسازی برای ایجاد فرصت های اشتغال پایدار برگزار می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت بستر مناسبی برای ایجاد رقابت های علمی و سالم بین مهارت اموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیستمین مسابقات ملی مهارت با حضور 28 استان در گلستان برگزار می شود

بیستمین مسابقات ملی مهارت با حضور 28 استان در گلستان برگزار می شود