مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-26سياسي

آغاز مسابقات مناظره دانشجویی در فارس


معاون فرهنگی و رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی، از دوشنبه هشتم اسفند در فارس آغاز می شود.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی، از دوشنبه هشتم اسفند در فارس آغاز می شود.

محمدرضا غلامپور یکشنبه هفتم اسفند به خبرنگاران گفت: از روز دوشنبه هشتم اسفند، شاهد آغاز یازدهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان با عنوان نشان خواجه نصیرالدین طوسی) خواهیم بود.

او با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویان، یک رویداد ملی است که 10 سال گذشته به همت سازمان دانشجویان ایران، برگزار شده است، گفت: فارس همواره در این رویداد ملی دانشجویی، جایگاهی در خور را کسب کرده است.

غلامپور هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد و توسعه فرهنگ گفت و گو، آموزش و ارتقا تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و .

ذکر و اضافه کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری که همواره بر آن تاکید داشته اند ایجاد فضای گفت و گو و آزاد اندیشی در دانشگاه ها بوده است.

وی ادامه داد: مسابقات ملی مناظره که سالانه در سطوح استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود، با ایجاد فضای نقد و گفتمان دانشگاهی، ابزاری کارآمد برای حل مشکلات جامعه و ارائه راه حل توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات مناظره دانشجویی در فارس

آغاز مسابقات مناظره دانشجویی در فارس