مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-26سياسي

17 خادم جانباز حرم حضرت معصومه (س) توسط امام جمعه قم تجلیل شدند


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تجلیل از خادمان جانباز حرم حضرت معصومه (س) ، جانبازان را اسوه های فداکاری برای اسلام دانست و بر معرفی آنان به عنوان الگوی جوانان تأکید کرد.

- قم- تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تجلیل از خادمان جانباز حرم حضرت معصومه (س) ، جانبازان را اسوه های فداکاری برای اسلام دانست و بر معرفی آنان به عنوان الگوی جوانان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز پیش از ظهر امروز از 17 خادم جانباز حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها در سالن محراب آستان تجلیل کرد.

وی نامگذاری این روز به نام روز جانباز را بسیار مناسب دانست و گفت: جانبازان آنچه در توان داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خدا کردند که این کارشان نزد خداوند بسیار با ارزش است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: انسان هایی که به جهاد می پردازند چه شهید شوند، چه جانباز شوند، چه اسیر شوند و چه سالم برگردند در هر صورت در نزد خداوند مأجور هستند زیراهمه این افراد برای خدا قیام کردند و قیام برای خدا فی نفسه ارزشمند است.

وی ادامه داد: در مقابل افرادی که جهاد می کنند افرادی هستند که تخلف می کنند و سعادت حضور در جبهه را ندارند؛ مانند افرادی که در جنگ تبوک که جنگ با رومیان بود از رفتن به جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 خادم جانباز حرم حضرت معصومه (س) توسط امام جمعه قم تجلیل شدند

17 خادم جانباز حرم حضرت معصومه (س) توسط امام جمعه قم تجلیل شدند