مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-26ورزشي

جنجال در وزنه برداری اصفهان/ دختران قهرمانی کشور را تحریم کردند


پنج وزنه بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابتها کناره گیری کردند.

- پنج وزنه بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابتها کناره گیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور زنان از امروز (یکشنبه) در اهواز آغاز می شود.

قرار بود تیم وزنه برداری زنان اصفهان با 10 وزنه بردار شرکت کند که پنج نفر از آنها در اعتراض به مربیانی که همراه تیم اعزام شده اند، کناره گیری کردند و در قهرمانی کشور وزنه نمی زنند.

زهرا زارعی نماینده وزنه برداران اصفهان که به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، در گفت و گو با ایسنا درباره علت اینکه به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، بیان کرد: هیات وزنه برداری اصفهان مربیان کاربلد و با تجربه را به مسابقات اعزام نکرد و نفراتی را جایگزین کرد که از تیم خودشان بودند و ما مربیان حرفه ای تری نسبت به آنها داشتیم اما نمی دانم با چه نیتی مربیان خوب و کاربلد را اعزام نکردند.

او ادامه داد: نکته دیگر این است که هیات اسم من را در ابتدا برای قهرمانی کشور رد نکرده بود و بعد از اینکه پیگیر شدم، رکورد من را پایین رد کردند تا در گروه B قرار بگیرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در وزنه برداری اصفهان/ دختران قهرمانی کشور را تحریم کردند

جنجال در وزنه برداری اصفهان/ دختران قهرمانی کشور را تحریم کردند