مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-26سياسي

ماده 23 راه حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ دریافت شد


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت ماده 23 راه حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت ماده 23 راه حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ خبر داد.

فتح الله توسلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دریافت ماده 23 بهسازی محور خلعت آباد- کبودراهنگ به طول 12 کیلومتر یکی از مطالبات به حق مردم منطقه بود که با پیگیری های انجام شده خوشبخانه این امر مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه در این نقطه از شهرستان راه کبودراهنگ- قیدار- سلطانیه از سالیان پیش ماده 23 آن دریافت شده بود اما پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت، افزود: در ابتدای راه کبودراهنگ- قیدار- سلطانیه جاده 12 کیلومتری خلعت آباد به کبودراهنگ واقع شده که جزء نقاط حادثه خیز استان و شهرستان به شمار می رود و ابتدای راه اصلی شهرستان به زنجان است اما چون این راه ماده 23 نداشت و دولت مخالف آن بود که این راه 12 کیلومتری را به پروژه راه کبودراهنگ- قیدار- سلطانیه الحاق کنیم، برای همین برای آن اعتبار نمی گذاشت.

توسلی تصریح کرد: با پیگیری مستمر هفته گذشته موفق شدیم ماده 23 این پروژه را دریافت کنیم ضمن اینکه مخالفان ماده 23 این پروژه بسیار بود و گفته می شد راه و مسیر این شهرستان از مسیر و جاده دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده 23 راه حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ دریافت شد

ماده 23 راه حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ دریافت شد