مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-26اجتماعي

محیط بانان بی دفاع؛ دست خالی در برابر مشکلات


محیط بانی بر خلاف تصور عامه کار چندان راحتی به ویژه در شرایط کوهستانی و صعب العبور چهارمحال و بختیاری نیست، این قشر با دست خالی، بدون امکانات و تجهیزات به روز در حال حفاظت از عرصه های محیط زیست هستند و سختی کار را به جان می خرند، - اما آن گونه که باید زحمات آنان دیده نمی شود و توجه چندانی به حل مشکلاتشان صورت نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش خبری در رسانه های چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن چند محیط بان در برف سنگین منتشر شد، مسئولان مرتبط می گفتند که راه ارتباطی پاسگاه محیط بانی مسدود شده و امکان ارتباط تلفنی با این محیط بانان وجود ندارد، بعد از گذشت چند روز خبر سلامتی این محیط بانان مخابره شد، اما نباید همیشه خوشبین بود و امکان داشت که خطر جان این محیط بانان را بسیار جدی تر تهدید کند.

محیط بانان اگر جان سالم از دست شکارچیان مسلح به امان ببرند، باید با سرما و گرما در محیط های خشن کوهستانی و صعب العبور دست و پنجه نرم کنند تا علاوه بر حراست از جان خود از محیط زیست که سرمایه اصلی این کشور است، محافظت کنند، اما چرا مشکلاتی که این قشر با آن درگیر هستند، مورد بی مهری قرار می گیرد؟ سال هاست قانون حمل سلاح توسط محیط بانان بر روی میز مجلس شورای اسلامی است، اما مجلس این قانون را مصوب نمی کنند و شاهد بودیم که چند محیط بان در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان بی دفاع؛ دست خالی در برابر مشکلات

محیط بانان بی دفاع؛ دست خالی در برابر مشکلات