مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-26سياسي

مردم محور بودن؛ نقطه عطف رویداد «هم راه» در قزوین


دبیر رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین گفت: نقطه عطف رویداد «هم راه» مردمی بودن فکر، ایده تا تبدیل آن به طرح و عملیات آن است؛ یعنی این رویداد بر مبنای ابراز نیاز مجموعه های مردمی در خصوص آشنایی و ارتباط با ظرفیت های یکدیگر و همچنین هم افزایی و حرکت جبهه ای برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/قزوین دبیر رویداد اجتماعی هم راه در قزوین گفت: نقطه عطف رویداد هم راه مردمی بودن فکر، ایده تا تبدیل آن به طرح و عملیات آن است؛ یعنی این رویداد بر مبنای ابراز نیاز مجموعه های مردمی در خصوص آشنایی و ارتباط با ظرفیت های یکدیگر و همچنین هم افزایی و حرکت جبهه ای برنامه ریزی شده است.

زهرا بیگدلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد اجتماعی هم راه با توکل به خدا و تلاش و همت و اراده همه دست اندرکاران با محوریت دبیرخانه دائمی رویداد، یازدهم اسفندماه 1401 در قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نقطه عطف این رویداد مردمی بودن فکر، ایده تا تبدیل آن به طرح و عملیات آن است؛ یعنی این رویداد بر مبنای ابراز نیاز خود کنشگران، گروه ها و مجموعه های مردمی در خصوص آشنایی و ارتباط با ظرفیت های یکدیگر و همچنین هم افزایی و حرکت جبهه ای برنامه ریزی شده است.

این مسئول بیان کرد: در نخستین رویداد هدف ما رسیدن به شناخت و هم افزایی کنشگران اجتماعی با یکدیگر و معرفی ظرفیت عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محور بودن؛ نقطه عطف رویداد «هم راه» در قزوین

مردم محور بودن؛ نقطه عطف رویداد «هم راه» در قزوین