مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-26اقتصادي

آسفالت راه ارتباطی 17 روستای سرخس پس از 11 سال تکمیل شد


عملیات تکمیل آسفالت راه بین 2 بخش مرکزی و مرزداران سرخس که دسترسی 17 روستا را به مرکز شهرستان فراهم می کرد پس از 11 سال به سرانجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن نوری زاده اظهار کرد: عملیات تکمیل آسفالت راه بین 2 بخش مرکزی و مرزداران سرخس که دسترسی 17 روستا را به مرکز شهرستان فراهم می کرد پس از 11 سال به سرانجام رسید.

فرماندار سرخس افزود: این مسیر که به محور روستایی چاله زرد - پسکمر معروف است، 2 دهستان بزرگ خانگیران و پل خاتون را به هم متصل می کند و به واسطه فعالیت های کشاورزی و مرزی بسیار پرتردد و پرترافیک است.

وی ادامه داد: طرح آسفالت جاده چاله زرد به سه راهی پسکمر 11 سال پیش آغاز شد که تا ماه قبل تکمیل سه کیلومتر آن معطل بودجه و اعتبارات بود اما طی 2 هفته و با استفاده از ظرفیت های محلی این مسیر آسفالت و به بهره برداری رسید و ترافیک در منطقه روان و ایمن شد.

فرماندار سرخس گفت: برای تکمیل این عملیات سپاه، 100 تن قیر رایگان در اختیار قرار داد و پخت و پز قیر آسفالت نیز با همیاری سازمان دهیاری ها انجام شد.

نوری زاده افزود: شرکت نفت و گاز شرق حمل و نقل و ماشین آلات طرح را تامین کرد و با مشارکت اداره راهداری سرخس این مسیر آسفالت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت راه ارتباطی 17 روستای سرخس پس از 11 سال تکمیل شد

آسفالت راه ارتباطی 17 روستای سرخس پس از 11 سال تکمیل شد