مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-26بين الملل

تحریم های آمریکا نتیجه عکس داد/ ایران و روسیه تجارت را به سمت بازار های دیگر بردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بین المللی بلومبرگ مستقر در نیویورک آمریکا گزارش داد که آمریکا به تدریج تاثیر خود را بر فهرست کشور های تحت تحریم مانند ایران، - بلومبرگ با تاکید بر از دست رفتن تدریجی تاثیر تحریم های آمریکا بر ایران و روسیه گفت که این کشور ها به جای تلاش برای رفع تحریم ها تجارت خود را به سمت بازار های دیگر هدایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بین المللی بلومبرگ مستقر در نیویورک آمریکا گزارش داد که آمریکا به تدریج تاثیر خود را بر فهرست کشور های تحت تحریم مانند ایران، کوبا، سوریه، میانمار، کره شمالی، ونزوئلا و اکنون روسیه و چین با اقتصاد های بزرگ و شبکه های تجارت گسترده جهانی شان از دست داده است.

این رسانه افزود: کشور های تحت تحریم آمریکا به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها برای همیشه به قوت خود باقی می ماند و بهتر است خود را با آن تطبیق دهند و به جای تلاش برای رفع تحریم ها تجارت را به سمت بازار های دیگر هدایت کنند.

بلومبرگ با بیان اینکه انتظار می رود در سال 2023 اقتصاد روسیه به سمت رشد حرکت کند، افزود: روسیه بازار ها و تامین کنندگان کالا های مهم را از دست داده است، اما بازار های جدیدی نیز پیدا کرده است، از جمله تقویت تجارت با چین، که نشان دهنده خطرات بزرگ برای استراتژی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا نتیجه عکس داد/ ایران و روسیه تجارت را به سمت بازار های دیگر بردند

تحریم های آمریکا نتیجه عکس داد/ ایران و روسیه تجارت را به سمت بازار های دیگر بردند