مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-26سياسي

پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد


پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی در دستورکار ما همچنان با قدرت ادامه دارد و قطعاً ما راه این شهدا را از طریق تقویت و تحکیم روابط نظامی ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ثابت محمد سعید رضا وزیر دفاع جمهوری عراق با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران و عراق در واقع دو کشور در یک پهنه سرزمینی هستند که از یک امتداد و پیوستگی ژئوپلتیکی برخوردارند و این پیوستگی ژئوپلتیکی در برگیرنده عناصر قومی، مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و انرژی است و باید سعی کنیم این پیوستگی را به عنوان عامل وحدت بین دو کشور تقویت کنیم، زیرا وحدت و همبستگی دو ملت، همان نقطه قوتی است که دشمنان دو کشور قصد ضربه زدن به آن را دارند؛ بنابراین با توجه به تلاش برخی از دشمنان برای تخریب و تضعیف این روابط، مراقبت و هوشیاری نسبت به این توطئه ها برای هر دو طرف ضروری است.

وی با درود به روح پاک همه شهدایی که در مبارزه با تروریسم و برای امنیت دو کشور و منطقه جانشان را فدا کرده اند، به ویژه قهرمانان این مبارزه یعنی سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید بزرگوار ابومهدی المهندس، افزود: نگاه جمهوری اسلامی ایران به مسائل عرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد

پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد